reede, 21. aprill 2017

Peatükk 47: Smuuti ja karupitsa

Smuuti ja karupitsa olid nii maitsvad. Ma sõin neid asju eile Solarise keskuses, Estonia peatuses, Kesklinnas, Tallinnas, Eestis. 
Esimesena ma jõin Blenderi smuutibaaris ananassi, mango, banaani ja õuna smuutit ja selle nimi oli Stairway to Heaven. Stairway to Heaven on üks laul ja selle laulu tegi Led Zeppelin. Zeppelin on üks vanaaja õhusõiduk või lennumasin ja see on eesti keeles tseppeliin. Mulle see laul meeldis ja see kestis 8 minutit. Mulle meeldis see smuuti, sest see maitses magusalt ja see smuutibaar meeldis ka, sest seal on viisakas, hea ja kena inimene ja ma võtsin smuuti kinno kaasa. Ma soovitan seda smuutibaari oma sõpradele ja see on hea koht.

Ja siis kell 11.10 me vaatasime koos oma emaga Boss Beebi filmi mis on inglise keeles Boss Baby. Boss Beebi kino oli pikk ja see ekraan oli umbes paar dekameetrit lai ja 1 dekameeter on 10 meetrit. Ja mulle meeldisid need kutsikad Boss Beebi filmis. Ja see film oli väga naljakas. Ja mulle meeldisid naljad ka Boss Beebi filmis. Näiteks oli selline nali kus Boss Beebil tuli ninast makaron välja :)

Kui ma tulin kinost välja siis ma nägin lifti ja see tegi minu meele rahulikumaks, sest ma kartsin, et ratastooliga inimesed ei saa tulla kinno. Aga nad saavad ja see teeb minu tuju õnnelikuks. 

Teisena ma sõin karupitsat, mis oli koos singi ja juustuga, aga ma ei mäleta selle nime ja see on lastemenüü toit ja Vapiano veebilehel ei ole lastemenüüd. Aga sellest on okei. Mulle ei meeldi häirivad näod, aga selle karupitsa nägu on okei. Mulle ei meeldi naljakalt joonistatud näod mis ei ole nagu päris elus. See pitsa maitses mulle 100%.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar